Thursday, March 5, 2009

FUTSAL BEREH TROOPERS..



assalamualaikum..

huh its been quite bz this month tau tak..

but anyway aku curi gak skit ms utk msk ke blog aku ni...

ha kali ni aku nk share kat korg pasal presentation aku last month..

aku ngan crew aku dh ditugaskan utk jd coach futsal for the class that day...

group kitorg iaitu FBT (futsal bereh troopers) telah menganjurkan futsal clinic untuk cr bakatla kononnye...


para participant...

byk bnde nk kene prepare termasoklah handout, setting tempat n etc...

yang paling penting skali penyediaan trofi golden boot award...hahaha

bende ni nk kene prepare tol2..

kalo cincai2 markah aku pon cincai mcm hampeh la..

tp aku agk nsb baek dpt group mmbr yg very supportive n rajin..

kalo byk kerenah sakit gak kpale ni beb..hahaha..

so pade hari present tuh aku agak cuak gak tp still leh control lg..


penerangan yang mantop..ke?

same la ngan group mmbr aku yg laen...biase la tuh..

tp alhamdulillah sumenye bejalan lancar sperti yang dirancang...

sesi pengajaran dan pembelajaran berjaye dilaksanakan...

aku berjaye ajar dak2 yg x reti sepak bola especially girl...hahha

classmate aku yg jd subjek presentation aku pon bg support kat group kitorg...

lpas penyampaian hadiah n cenderamata kpd participant n lecturer..klas pon abeh...


fathi..pemenang golden boot award..

so ape yg bleh aku rumus ialah dlm buat satu2 projek mst kene ade kerjasame...

komitmen, teamwork mst kene mantop kalo tak ape keje pon x jd...

so for other group yg nk present nnt hope u guyz wat yg terbaek...

markah korg gak nk tinggi nnt tol tak...

k chow...

FBT - Dari kiri: Yob, aku, Wawa & Mek

No comments:

Post a Comment