Monday, June 22, 2009

musim buah sudah bermula...hehe balik kampong daa!!!!!!!


salam sume
ha post kali ni special skit
weekend lpas aku ngan parent aku bertige
balik kampong sbb skang ni musim buah dh start
mmg tiap2 kali musim buah wan aku call soh blk
sbb buah byk sgt x de org nk mkn
so yg dpt blk kg family aku ngan family mak ude aku je
sbb yg laen bz (rugi la hehehe)
byk gak la buah2 kampong..
durian, rambutan, manggis pulasan n byk lg la..
geram seyh tgh durian byk gile x gugur lagi
yg dh gugur pon x termakan byk nye
abah aku sampai2 je trus kopek durian byk2
byk lak tu kopek.kitorg bedal la..
hehhee smpai pening bau durian..

kopek jgn tak kopek..

rambutan pon sm lebat gak
merah2 menyale..aku lalu je tepi pokok petik satu..
kalo jual byk untung la sng cite
ble dh ptg skit abah aku ngan mak aku ape lg
konon2 imbau kenangan lame la zmn2 mude
kait rambutan ngan manggis..hehe
adek aku yg kat asrama tu siap pesan soh bgks durian
hehee kene la sggh kat skolah die sbb die mnt gile mkn durian
hmm syok gile ble musim buah..
dpt mengait buah..bkn slalu
k ni ade skit gmbr kat kg..
k bye..

jgn berebot!!..

mak aku tunjuk skil...heheh

collection mak aku..cayalah

abah aku nk gak..

ni rambutan gule batu..best n manis..

1 comment:

  1. Rambutan gula batu? Alamak!
    Teringat dulu2 memang suka makan rambutan tu...sekarang ni dah pupus :(

    ReplyDelete