Saturday, September 26, 2009

Aidilfitri oh raye lagi..

assalamualaikum sume..
sorry la aku stop posting jap
nak tau sbb ape?
dah tentu2nye hari raye la...hahaha(syok sendiri)
sempena hari raye ni aku nak mintak maap kat sume orang
especially orang2 yang aku kenal lah..
aku ni mmg suke buat salah ngan orang
sepanjang raye seminggu ni mmg letih
tapi actually x de mood sgt nk raye..layan je..
mcm malas je..1 2 raye ok la
msk raye ke 3 dah macam biase2 je
tapi time raye ke-3 tu yg plg best n special skali..hahah ade lah mn leh bgtau
so aku malas nk cite pjg sbb duit raye pon x byk dpt..mkn tue mkn skit..hehehe
tgk je la pic2 selection dr collection raye aku tahun ni..k
pen off..wasalam

My family..

sedondon..heheh

ya rabbi..apo la gelojoh bonar..

dayang2..

Nenek Achai's family..

bujang senang..

awek2 mude..heheh

me n aizat..

gilo bergambar..


yes..

sapo la kentut..

1 comment:

  1. dan...aku dah maafkan ko lame dah..
    eh jap, "abang dan"...
    hehe

    ReplyDelete