Monday, March 1, 2010

Niyang Rapik...

Assalamualaikum
hai sume..kali ni aku nk share
pasal satu filem yang baru aku tgk
filem terbaru metrowealth..NIYANG RAPIK!!!!
nampak mcm seram kan kalo tgk poster kat ats ni..
barisan pelakon filem ni pon mantap2 gak
awal, kamal adli, zed zaidi, shaheizy sam, liyana jasmay dll...
secare ringkasnye cite ni x de lah seseram cite2 hantu yang lain
tapi f ilemni bagi aku menarik dari segi jalan citenye
sebab sebelum ni kite hanye tgk typical malay ghost film
yg bile ckp cite hantu nk tunjok hantu je memanjang tapi
niyang rapik mempunyai jalan cite yg menarik
buat kite tertanye-tanye..
rating aku bagi 3.5
sape tak g tgk lagi g la tgk..
skang dh bleh start support blk cite2 melayu
sbb skarang aku tgk makin lame makin bgs ( x sume la)
dlm list filem melayu yg aku nk tgk akan dtg..
kl drift 2, magika, hikayat merong mahawangsa dll..
k chow dulu..tggu post aku yg laen k..
buhbye....

No comments:

Post a Comment