Thursday, April 1, 2010

Evolusi: KL Drift 2


Assalamualaikum
hai sume bertemu lagi
kali ini aku nk bg komen skit pasal film terbaru
arahan anak yusof haslam, syamsul..
lpas si syamsul garap filem KL Drift yg first dulu,
aku rs agak hampeh sekali cite tuh
and frust gile sbb expectation aku tinggi
aku sekali lagi memberanikan diri utk spend duit
tgk sekuel Evolusi: KL Drift 2 kali ni
sebab utame nak g tgk adalah kerane kehadiran
shaheizy sam dan scha al yahya
yang aku rase dpt ubah senario cite ni jd lebih menarik
hmm quite impressive..
after watching it at Jitra Mall dgn kwn2 aku
aku impress tgk modifikasi jln cite yg lebih matang
dan tak meleret2 dek kesah2 cintan
watak jahat sam dan aaron adalah yg terbaik penah aku tgk
walaupon skali lagi syamsul menjadi hero yg kureng menjadi..
dan aku x puas tgk farid kamil berlakon jadi cacat..
aksi drift yg byk ditambah dgn shot camera yang semakin maju
memang agak puas hati dan x membazir utk tgk cite melayu mcm ni
4 bintang utk Evolusi: KL Drift 2..


No comments:

Post a Comment