Saturday, May 16, 2009

Selamat Hari Guru...

Guru ibarat pelita menerangi jiwa seluruh anak didiknya..
cewah!!...mst slalu dgr ayat ni kan?
sempene hari guru ni aku nk ucapkan selamat hari guru
kepada sume ckg2 aku yg disayangi dari sekolah rendah smpai universiti ni
tp yg paling aku x kan lupe ialah ckg2 STAR aku
sbb zaman aku tengah meningkat dewase,
ckg2 ni la yg byk memberi tunjuk ajr ttg erti kehidupan
diorg byk bg advice walaupon sometimes aku x amek peduli pon..
antare ckg2 yg masih segar dlm ingatan aku..
ckg julie, mdm noraini, ckg izaheri, ckg azmi, mdm mastura, mdm juliana, ckg shahnun, ckg megat, ckg zakaria, ckg azirah, ckg mahanum, ckh mok hei kok, ckg najib, mr. king, mr. ng, pak ude (counselor), ckg. kamaruddin n byk lg...
walaupon aku x la sehebat kwn2 aku yg laen dlm pelajaran tp
aku tetap takkan lupe jase baaek dan nasehat diorg..
ckg2 STAR mmg no.1..
bior le ape org nk ckp..
sebab diorg inspirasi dan mase depanku...
thank you teacher!!


No comments:

Post a Comment