Sunday, May 31, 2009

Syurga Cinta..


assalamualaikum..
malam kelmarin aku ngan parent aku
gi tgk cite terbaru arahan Ahmad Idham
iaitu cite syurga cinta..
abah aku la nk tgk sgt dari ari tu..
hahahahaha klaka je..
adek beradek aku la yg plan nk gi tgk sebenarnye
hmm mlm tu kitorang gi tgk kat TGV jaya jusco seremban 2..
mmg rmai seyh tgk wyg mlm tuh..
yg tgk cite syurga cinta pon rmai gak..
kebanyakannye parent bwk ank2 diorg..
couple2 tu biase la..hhuhuhu
hmm 1st impression cite ni mcm nk boring..
ye la kan cite melayu same je..
ingat kan nk tgk cite laen..ikot je la..
tapi after 10 minit tgk cite ni
aku rase ni la cite melayu yg laen dari yg laen la..
antare pelakon2 die awal ashaari, heliza, haziq tom tom bak dll...
walaupon heliza (pelakon die) agk kaku sbb 1st time berlakon
tapi actually watak die bwk as malay muslim girl yg sopan santun tu jd gak..
die bkn mcm cite cinte yg jiwang2 karat mcm sembilu ke cinta ke dll..
mmg ade point2 yg bleh menginsafkan dlm cite ni..
msg die mmg bgs la lg2 utk bdk2 mude yg bercinte skang ni..
tp cite ni walaupon die ade part2 jwang2
tap x de la meleret2 jiwang die..
haziq tom tom bak belakon mmg best..
die buat org gelak kalo scene die..
tgh2 scene jiwang tengtibe die wat lawak bdk2 (bdk2 la faham)
x mustahil cite ni bleh box office...
arap2 byk lg cite2 yg berunsurkan agame mcm ni..
sape x gi tgk g cpt2!!!
pen off...chow

1 comment: