Monday, January 25, 2010

Majlis kesyukuran Aizat di PWTC

Assalamualaikum sume
so aku nak cite skit la ape berlaku weekend lepas
aku berpeluang join aizoners laen utk g PWTC
Aizat buat majlis kesyukuran sempene kemenangan die kat AJL ari tu
so majlis ni pon bkn utk sume org..limited kepada fans n family
sebab aritu lpas AJL aizat x sempat nk jmpe sume fans so die buat satu majlis khas la
kat majlis tu bdk2 yg perform time lagu Kau Aku AJL ari tuh pon ade dtg..
dh lame jgk tak jmpe die dkat2 cam ni..last 2007 ari tuh la..
time die invite aizoners g umah die..
so die agk terkejut jgk tgk aku dh slim down skit..hahahaha perasan jgk die tuh..
time majlis tu die ade present lagu baru..susun silang kata..
best gak lagu tuh..n x ketinggalan song of the year, Pergi and Kau Aku la..
tp time lg Kau Aku tu best sbb dpt tgk blk bdk2 tu menari scare dkat..
meriah jgk la..dpt gak borak2 dgn aizat jap..
tp yg interesting lagi bile b4 aku balik
family2 aizat especially yg mak cik2 die ni pggl aku tau
aku buat biase je la ingatkan nk buat ape kan..
abeh2 aku kene interview plak dgn diorg ttg mcm mn aku bleh jd kurus mcm ni
sbb dulu diorg tgk aku bdn berisi jgk la tu yg diorg mcm excited nk tau
hahaha aku explain je la sume yg dh aku buat..naek segan gak la
aku soh tanye aizat pastu diorg ckp aizat x nk bgtau..secret recipe..hahaha
family aizat walaupon kite tau diorg agak loaded tp x sombong n frenly sgt2
so kitorg selese la dgn diorg..sporting n cool
semoge lpas ni aizat trus mengejar mimpinye..
biar sampai akhir nanti..

aku, kak izwa, kak roy and kak liza

with acik alid and kak azilah..

with aizat junior

Mantap..

Aizat performing KauAku

dapat tgk budak2 tu menari depan mate..

1 comment:

  1. rasydan sudah mengikot jejak langkah aizat dlm menguruskan bdn..

    smoga rasydan mengikot pula jejak langkah aizat dlm bidang seni suara..

    ReplyDelete