Monday, January 25, 2010

USIM!!!!

Assalamualaikum
wah ni 1st post aku untuk tahun 2010 ni
diharap aku dpt meluangkan mase nk update blog aku ni laen2 mase nnt
aku terkilan jgk sbb x dpt post beberape event penting tahun lpas nye
tp x pe nnt aku akan buat ruangan khas dlm post thn ni..
so untuk permulaan tahun 2010 ni
aku telah ditugaskan bersame2 dgn yeop n ude utk menjalani
sesi praktikal kami di USIM..tahu USIM tu ape?
USIM tu Universiti Sains Islam Malaysia kat Nilai
kitorg 3 org bertugas kat pusat sukan USIM selama 2 bulan
bermula dr 30 disember lpas smpai la 25hb Februari nnt..
skang ni dah nk masuk sebulan dah praktikal kat sini
walaupon sebulan tapi dah banyak jgk la yg kitorg dpt blaja dr staf2 kat cni
besides, kitorg jgk dpt merasekan environment time kerja
dimane berlaku byk konflik dan drama..cewah
tapi tu sume lumrah bile dh bekerja..
mcm2 ragam..boss mcm ni staf mcm ni..tp buat mase ni staf2 kat pusat sukan ni sume sporting n byk mmbantu kitorg dlm menjalani praktikal..en. mazilan, en. ekmal, en. leman, kak mas, kak liza, bang rajee, abe razi, macha, badul..korg mmg best
so arap before abes praktikal ni byk lagi la input yg kitorg akan dpt drpd diorg sbb
input2 ni la yg mmbantu kitorg dlm mnjalani kehidupan bkerja akan dtg..
so xiphoidians..tggu dan lihat ape yg kitorg akn bwk blk dr USIM nnt k..
chow and pen off..

No comments:

Post a Comment